it´s not raning men.

hey hey!
idag sov jag till ca 12.30 så superskönt att bara få sova ut. Sen jag vaknade har jag typ bara legat och softat framför tvn hela dagen. TV3 har typ haft project runway maraton hela dagen. De har visat avsnitt 1-7, under tiden har jag även fikat lite. Mamma hade bakat så det blev en kanelbulle och 2 koppar kaffe, muums! (: Men har ingen lust att hitta på något ikväll för att det har regnat hela dagen och det har kännts som söndag. Så ikväll blir det nog bara mys framför tv´n och senare blir det säkert någon film? Guuuud vad jag hatar detta vädret, hoppas det blir bätte nästa vecka då jag börjar skolan. 
Puss på er, nu ska jag fortsätta softa framför tv´n! (:  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0