herr skjortor går lika bra!

ni får ursäkta mej ifall det inte blev något bloggande igår, men hade absolut inte tid. För när jag kom hem från shoppingen så skulle vi käka och sen var jag med grannen, vi kollade på film och krängde godis (:
Jag var iallafall inne på H&M för att jag hade ju fått kuponger iockmed att jag är medlem i H&M club. Så jag hade 20% på herravdelningen där jag fann mej en skjorta, den var hur snygg som hälst. Sen fann jag även ett skärp men köpte det aldrig, så får se ifall jag handlar det nästa vecka! (:
Jag fann även ett par stövlar som jag kanske inhandlar nästa vecka. Skulle igentligen spara pengar till Mallorca resan i höst, men behöver verkligen ett par ordentliga stövlar i höst & i vinter.
På väla igår sprang jag ävenpå min kära barndoms vänn. Vi var bestisar men gled ifrån varanda när vi börja 6an. Men hon är alltid lika gad & go. Men vi träffas vid då och då, när vi springer på varandra eller träffas på bussen.

Det var en sådan skjorta jag köpte fast i grön/vit randig (:


dessa stövlarna blir snart mina! ;)

Kommentarer
Postat av: RL

heej fin blogg du har :)

titta gärna in i min och ge en kommentar elr nåt haha ^^



www.koolakaulitz.blogg.se

2008-08-25 @ 21:29:32
URL: http://koolakaulitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0