Heeeey alla glada! ;D

vad är det jag håller på med? jag har inte bloggat på ett sjukt långt tag nu, det får bli en bättring på det! Jag vet inte när jag bloggade sist, men det har vell inte hänt något speciellt skulle jag tro? ;P Men men.. Idag drig jag och mamma in till stan för att mamma skulle in till optikern. Sedan blev det en väng in på Åhlens där jag fyndade ett penhnskrin och en pennvässare, eller som jag sa till mamma vässpennare ;D  haha. Sen fick jag lov att övningsköra hem, gick mycket bra!!  ;) Har precis bakat en underbar annanaspaj som står i ugnen nu för att gräddas, guud vad det vattnas i munnen. Nej nu måste jag kila för att se hur det går för pajen.
Puss på er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0