andra skoldagen börjar ju bra...

hey hey!
Denna dagen började ju inte som planerat. Mamma kom in dunsande på mitt rum 8.10 och frågade ifall inte jag skulle gå upp. Jag kollade på klockan och jag hade försovit mej en timme. Jag hade ett svagt minne av att mobilen ringt men jag hade visst råkat stänga av larmet, kl 7 i morse visste jag inte ens vart jag hade röven någonstans. Jag erbjöd mej att ta tåget till skolan för att bussen hade typ redan gått men mamma sa att hon kunde köra mej så det var ju snällt. Idag började jag halv 10 så jag var vell på skolan runt 20 över 9. Fast jag kom ändå typ 10 min försent för att jag visste inte riktigt i villken sal vi skulle vara i. Men det var ju ändå spanska så det var ju inte så hemskt ;P Men jag känner på mej att detta året kommer nog bli riktigt bra för att vi är typ bara 5 pers på spanskan så man kommer få extra mycket hjälp och man kan prata och lära sig mycket mer så det gillar vi.. Men resten av dagen gick bra iallafall och jag åt facktiskt i matsalen, men bara en liten klick med pasta carbonara, men en stor tallrik med sallad, muuums! (:

När jag kom hem så gjorde mamma någon mexikansk mat, muuuums! så jag är superdupermätt nu för att jag satt och krängde nachos ;P Kl 18.00 idag så skulle jag på möte angående plask & lek, det var vell trevligt. När jag och anna skulle köra hem så körde vi om hennes vänn och hämtade halm som hon skulle ha till bjuvsfestivalen i helgen. Sedan körde vi in på en parkering så jag fick övningsköra, hahahah och det gick ju som det gick,.. ahahha, men övning ger färdighet ;)

Nej nu ska jag skicka ett mejl till min lärare och sen ska jag lägga fram kläder inför morgondagen och sen lägga mej i sängen och kolla på vänner!,
synes i morgon, puss på er! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0