varmt men blåsigt!

Ibland så fattar jag inte vad det finns för människor på denna planet.. Är helt chokad över den man som låst in sin dotter i sin källare. Haft sex med henne och lålit hon föda hans 7 barn. Tycker så synd om denna kvinna!!

Villket underbart väder det varit idag. Hade det inte blåst så mycket hade jag nog cyklat till jobb. Men det var tur att jag tog moppen, för att höll fan nästan på att blåsa iväg. Det var skitjobbitg för att det var både motvind också kom vinden från sidan.

Imorgon har jag bara nationella i engelska sen slutar jag efter det. När jag slutat ska jag och mamma gå i Helsingborg och shoppa. Måste bara ha ett par ljusa jeans. Måste ha med mig mamma när jag ska handla jeans, för har alltid en sån beslutsångest. Kollade igenom min garderob för bara någon dag sen, har typ bara ett par ljusa jeans. Jag känner att det kommer inte funka för mej när det börjar bli lite värmare ute. Är det varmt och ljust ute så gäller ljusa kläder för mej i flesta fall, finns vissa undantag ;P . 

PEACE & LOVE 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0