paniiik!

uuuuh, jag satte mej ner och gjorde lite engelska, men dom engelsk proven brukar vaar rellativt lätta, det är bara att typ plugga in glosorna, men dom var faktiskt lite extra svåra denna gången :(  Spanskan ska vi ju inte tala om. Gjorde en son självdiagnos, fick skit dåligt på den. Men får skylla mej lite själv för att den senaste tiden har jag inte varit så engagerad känns det som. Så det är att börja om på ruta ett igen, blööööö!

Också när jag skulle köra till billesholm för att jobba så ni som vet, så gor ju inte min moped så jävla fort. Så körde jag då om en cyklist efter lite om och men. Så körde han bakom mej hela tiden och cykade mej. Och sen när jag skulle köra nerförsbacke så körde han nästan om mej, men sen när uppförsbacken kom så försökte han hålla tempot, men då ser du. Då palla han inte mer, så man såg honom försvinna meter efter meter i backspegeln. Då skratta jag faktiskt lite för mej själv! ;D  

Altså jag fick hem någon liten bok om att göra lumpen, hahah villket skämt altså. Jag... Altså hade jag varit oopererad och haft bra kondition så hade jag nog lätt gjort det. Men så är det inte nu, men det hade fan varit tufft att göra lumpen.

Just nu är jag sjukt trött. Nu ska jag iallafall gå och fortsätta plugga med spanskan. Och sen när pappa kommer hem så får jag försöka bli klar med matten.
Altså vi brukar fan aldrig ha prov och när vi väl har det så läggs alla på samma vecka. Fy för bövelen på det!!
Men, men.. sont e livet på en pinne! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0