Min ena fisk är döende...

I morse vakna jag av att anna satt och skratta åt Svensson Svensson.  Jag kan säga att jag sov så skönt.  Jag vaknade rätt så hastigt så jag var helt yrvaken, så jag trodde det var måndag och att jag försovit mej. Men jag var rätt så trött när jag vakna, för att satt uppe rätt så sent efter att ha sovit några timmar på soffan. När jag vaknat runt 0.30 gick jag och satte mej framför datorn och sökte som ett svin efter en Hello kitty plånbörs som jag önskar mej i födelsedags present. Satt och leta tills det sved i ögonen på mej. Den finns på Sanrio.com men man kan tyvärr inte köpa den där om man bor i sverige. Men jag har funnit den ngon annan stans på internett men blir inte riktigt klok på det om denna heller inte går att köpe om man bor i sverige, det är helt knas.
                                                                                           
                                                                                              (plånbörsen jag vill ha)

Idag har jag legat och softat framför tv´n hela förmiddagen, medan Åberg är på lisseberg det lilla svinet! ;P Men jag sa åt honom att han får åka karuseller för mej med, speciellt uppswinget!!  Den har blivit min personliga favorit sedan jag var där med förra klassen i sommras. 
Nu i eftermiddag så tittade mormor förbi. Så jag, mamma & mormor satte oss i uterummet och tog oss en fika. Mamma hade typ bara lussebullar i frysen, men det gick lika bra. Satt även och skrev lite på min svenska redovisning som vi ska ha om några veckor.  
PEACE & LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0