Jag sänder visst ut fel singnaler..

Denna dagen har varit ganska så soft. Började dagen med alkoholhantering. Efter tio minuters tjat om joggingbyxor så kunde vi börja med våra uppgifter. Vi skulle läsa igenon ett häfte om alkohollagarna och sedan hitta på 20st frågor med svar, som vi sedan skulle maila in till Heléne.Efter alkoholhanteringen så hade vi matkunskap, där vi skulle lämna in våran meny, beställningslista & arbetsbeskrivning. Som vi ska ha praktiskt prov på på måndag. Jag blev klar rätt så fort i och med att jag gjort det där hemma, så jag fick sitta och skriva handle lista till Anna. För att vi ska ju hem till henne på fredag så måste hon veta vad hon ska handla för något till tacosen som vi ska äta. Efter lunch hade vi elkunskap. Läraren skulle bara gå igenom lite. Sen skulle vi bara fixa lite med våra förlängningssladdar sen fick vi lov att sluta. Så vi slutade runt 2 tiden idag.
  Det var ett sont fint väder idag så att jag och Steffi skulle igentligen gå i stan. Men när vi väl sluta så börja det bli lite kyligt så vi stack till väla istället. Jag skulle igentligen finna en present till pappa men det ända jag typ handla var en kycklingsallad. 

Snacka om att jag fortfarande är proppmätt efter den salladen. Ondagkvällarna har börjat bli lite av en favorit faktiskt. För att det går så mycket bra på tv då men in trees, top model & sverige pussas & kramas. Så nu ska jag facktiskt tvinga mej in i duschen så jag är ren och fräsh tills klockan är 20.00
PEACE & LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0