Ingen är perfekt

Jag vet att ingen är perfekt men i morse hade jag värsta dampet på min kropp, det är inget jag gillar med den. Jag kan ju ta och börja med mina höfter, dom är det värsta jag vet på min kropp. De spretar typ 2 meter ut och man passar typ inte i några kläder och gör man det, så blir man överlycklig typ.. Sen så är min överkropp kort och mina ben är så långa. Åååh vad jag hatar det! Jag har lärt mej att leva med det men ibland har jag mina perioder så man bara vill försvinna och det ville jag i morse.

Idag kom jag kanske 5 min försent för att jag åkte med mamma & pappa in till stan, men det gjorde inget för att läraren var också lite sen. Första timmen hade vi alkoholhantering, det var najs. Vi skulle bara gå igenom några frågor som vi gjorde veckan innan lovet. Så släppte läraren oss en halvtimme tidigare för att hon inte palla mer. Sen hade vi Matkunskap, där gick vi bara igenom lite, sen hade vi helt plötsligt nästan 1½ timmes håla. Sista lektionen hade vi elkunskap för första gången. Läraren snackade om vart farorna lurar bland el. Vi satt och lyssna på det från 12.15 - 14.45, tiden gick fort men den sista halvtimmen var seg!

Ikväll blir det en massa TVtittande, men in trees, top model & sverige pussas och kramas! ;) Det ska bli fett najs att bara ligga framför tv´n och softa.
Ha de najs, fågelbajs.. PEACE & LOVE!

AAAAAAAH!! NU ÄR DET BARA 1 VECKA KVAR TILLS JAG OCH STEFFI SKA TILL
KÖPENHAMN OCH KOLLA PÅ KELLY CLARKSON! GUD VAD JAG LÄNGTAR!!! ;D ;D ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0