helt OK!

Denna dagen började inte så bra för mej. Bussen var 4 minuter försenad och sen fick man inte lov att hoppa på den bussen. Så fråga jag schafören om jag kunde få hoppa på? Han bara nej, där kommer en buss snart. Jo visst?! Den kom typ 15 minuter aldeles för sent. Så det var tur att jag började halv 9 idag iallafall. Jag hade sjukt tradigt på bussen så jag satt och messade med Steffi som satt på den bussen som jag igentligen skulle suttit på... men men. När jag skulle hoppa på stadsbussen till skolan så mötte jag Landskrona (:
  I köket idag har jag panerat fiskfiléer, stekt dom & stekt rösti. Men när vi väl skulle äta så var jag inte så hungrig så åt en halv kycklig och lite sallad. När vi skulle städa hade vi lika roligt som vanligt. Men mot slutet så var det kanske inte lika kul?
  När jag slutat så kom mamma & Anna och hämta mej, sedan körde vi hem. När jag satte mej framför tv´n för att göra lite elkunskap så slog jag såklart på kanal 5 så har dom börjat sända 7th heaven igen, aaaaah älska! Stör mej så mycket på att jag missade dom 2 sista avsnitten på hela serien :( Men nu får jag kanske chansen iockmed att det är repriser som går nu. Iallafall, när jag gjor så mycket som jag kunde på elkunskapen så stack jag och mamma bort till mormor. Hon hande ränsat i sin garderob så jag började rota bland hennes kläder som skulle slängas. Där fann jag en skjorta & en kofta, precis vad jag behövde. När jag kom hem och prova det med bälte så såg det kanske inte så fint ut. För att jag kan inte ha bälte, man får mardrömmar. Om ni tänker er sånna klänningar man hade förr i tiden, då man hade korsett och kjolarna stod ut så man hade breda höfter. Just så ser min kropp ut. Vill så gärna kunna ha bälte, men min kropp är inte byggs för det :( men men, vi får se hur det går.. 
  När jag funnit kläderna jag ville ha hoss mormor så bjöd hon på fika, muuums! Kaffe, bullar & kakor.Jag bara älskar mormors bullar & kakor. Åt tills jag mådde illa. 
  För att sammanfatta dagen så har den varit helt OK! (:

I morgon så ska jag & min biitch åka till väla & ta en fika och shoppa lite. Måste finna en present till pappa som fyller år om en vecka.  
  Nej, nu ska jag sätta igång ett vänneravsnitt och lägga mej i min gosiga säng, som är klätt med Hello Kitty! (: Pelle, ser ut att ha det skönt iallafall, han ligger just nu och sover i fotänden av min säng.
PEACE & LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0