helg!

Dagen började rätt så bra idag må jag säga. Jag blev godkänd på spanska provet vi hade igår. Var hel nervös för att jag inte skulle klara det. För palla göra omprov lixom? Så poängen för G var 40 och fick 46. Blev helt chockad när jag fick reda på det. Under 3 till 4 veckor har vi hållt på att skriva uppsatser på svenskan. Så idag fick vi reda på vad fi fick för betyg på dom. Jag låg på VG- för att jag har lite svårt för det svenska språket när jag skriver. Glömmer för det mästa ändelserna. Jag kanske skriver cykla istället för cyklade men ska försöka träna bort det. Men läraren tyckte att jag i allmenheten skrev rätt så bra. Så nu är det projektet är avklarat så har vi precis börjat på något nytt. Vi ska skriva om vad som helst och redovisa det muntligt i 5 till 10 minuter. Jag fundera länge på vad skulle skriva om. Först tänkte jag skriva om kanal 5 eller något sont. Sen kom jag på att jag ville skriva om tvserien vänner. Men när vi stod nere i bibloteket i skolan så slog det mej att jag kunde skriva lite om skolios. Iockmed att jag har det själv, så det ska bli spännande att se hur det ressultatet kommer att bli. Efter lunch hade vi engelska prov. Det känndes som att det gick rätt så bra iallafall, så vi får vell hoppas på att ressultatet blir det samma. 
      Efter provet så fick vi lov att gå. Så jag stack hem för att orkade inte ha idrott. Kände långt inne att jag hade ont i huvudet också är det inte bra att anstränga sig för mycket när man börjar bli förskyld. Så jag tog första bästa tåg hem. När jag hoppade av så började det dunka i huvet, det var riktigt hemskt. 
 
Nä, nu ska jag nog gå och koka mej några koppar kaffe, har bara käkat en fralla och några chokladbitar idag. Får se om jag kan finna något lätt och gått till kaffet.
Ikväll är det bara jag och pappa hemma så jag ska göra en super god sallad, så ska vi ha kyckling till det. Sen blir det vell en massa TV? måste vila upp mej lite nu, för att ska ju hem till kajsa i morgon., 
Ta det lungt,
PEACE & LOVE! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0