Hejdå käre fisk!

Denna skoldagen har varit helt soft. Halva klassen skulle vara i köket och göra ett praktiskt prov, likadant som jag gjorde förra veckan. Den andra halvan av klassen skulle bestämma ett tema som vi skall ha när vi har öppet i matsalen på tisdag. Så vi börja med att slänga upp en massa ideér på tavlan. Tillslut så kom vi fram till att vi skulle ha temat barnkalas, min ide! ;P  Så under några timmar satt vi och bestämde vad vi skulle ha för någon meny och hur mycket vi skulle ha mm. Jag känner på mej att det kommer bli hur bra som helst!!
runt 12.36 tog jag tåget hem så jag var vell hemma runt 1 skulle jag tro. När jag skulle gå hem från stationen och när jag kom till macken blev jag lite sur facktiskt. För att där stod en mellanstor lastbil så kolla jag in i den, där satt en man och åt också hade han inte stängt av motorn. Jävla (ursäckta uttrycket) miljöförstörare!
Nej, nu börjar det facktiskt kurra lite i magen, så nu ska jag gå och göra mej en omelett med svampfyllning och kolla på Oprah.
PEACE & LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0