Hej vecka 15!

ooooh, denna veckan kommer bli så jävla bra! Denna dagen har gått jätte fort. Var ju i köket och lagade mat idag i skolan. Gjorde min första omelett med svampstuvning och ska jag vara ärlig så blev den riktigt najs (: Men det är en sak som jag stör mej riktigt mycket på i köket, det är att det är alltid samma personer som får göra samma saker. På listan stod det inte att våran grupp skulle valsa eller städa golvet. Okej, man kan ju hjälpa till, men folket bara står där med händerna i fickorna, Tänk! (hoppas ingen tar åt sig alldelles för mycket när dom läser detta, men jag säger bara vad jag känner. och det är några andra som också tycker samma sak)

Morgon dagen kommer gå mins lika fort som denna dag. Sen kommer efterlängtade 9 april! Då jag & steffi ska till köpenhamn och kolla på Kelly Clarkson, yaaaaiiiih! Efter några dagar kommer helgen och då blir det att umgås med mina älskade vänner!

Nä, nu ska jag faktiskt sätta mej i köket och plugga :(  har spanska prov & engelska prov på torsdag. När pappa kommer hem så får har hjälpa mej med matten, som jag ska försöka göra klart i kväll, Pheeeew! Lycka till, till mej!

PEACE & LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0