Extra Drops narkoman,

Nu har jag precis kommit ur duschen efter mycket om och men. Har precis tagit på mej min hello kitt pjamas som jag fick av mormor i påskpresent (:
Idag när jag vakna hade jag fullt med slem i halsen. uuuuuush, vill inte bli sjuk nu. Så idag var det till att knarka extra drops för att halsen ville inte som jag ville idag.
I morse vaknade man hoss steffis moster i Snekkersten, Danmark. Det var beräknat att vi skulle ta färjan 7.40 men så blev inte fallet. Så vi fick ta den kl 8.00 istället. Det var inte så svårt att komma upp i morse för att jag hade ju sovit lite halvtaskigt under natten. När vi anländit till knutan så växlade jag tillbax mina danska pengar till svenska. lyckligtvis så tog de mynt också, prisa gudarna! Efter det gick steffi & jag skilda vägar. Hon skulle till sin skola jag och skulle ju till Rönnowska. Vi hade matte första lektionen men iockmed att jag var sen så tog jag det lungt. Så jag gick in i cafeterian och köpte mej en baguette. Sedan satte jag mej i bibloteket för att plugga lite engelsa, för att trodde att vi hade prov idag. Men det visar sig att vi har det i morgon istället. Iallafall så börja det bli långtradigt så runt 9.00 messade jag anna och fråga om dom slutade snart, för att jag behövde prata med läraren. Men jag gick in i mattesalen ändå. Fick skriva av något shiit från tavlan, sen sluta vi. Skulle igentligen göra några sidor tills i morgon, men jag pallar inte. Är så jävla trött från igår + att jag kallsvettas hela tiden :( 
Jag somna nästan på svenska & engelska lektionen, men tur så höll jag mej vaken. Efter lunchen hade vi idrott, spelade rundbadninton 2 ggr. sen lade jag av. Hatar idrott!  När vi äntligen fick gå från idrotten så skulle vi ha spanska prov. Jag kan medela er att det gick skiiit & pankaka med det. Men jag hade ju inte pluggat så mycket iheller, men försökte så gått jag kunde och det är huvudsaken.

Altså nu den senaste veckan så har jag bara känt att skolan är skit. Känns som att allting bara går neråt. Svenskaprovet vi hade innan lovet gick ju inte så bra. Eller jag blev ju godkänd, men hade kanske satsat på högre betyg. Sen nu serveringen VG- fast det kommer ju ändå stå VG i betyget så jag fattar inte varför jag är så sur över det? för jag hade ju satsat på att få ett VG. Sen har vi engelska prov i morgon. Där behöver man ju typ baar plugga glosorna, men dom var faktiskt lite knasiga denna omgången. Men men, det får gå som det går med det. Jag gör ju abar mitt bästa!
Ska försöka ladda nu i helgen för en ny vecka som kommer alldelles strax. Då har vi inte så mycket tror jag. Vi ska bara ha gjort klart en meny, beställningslista och sont shiit. Så det får jag göra underhelgen i lugn och ro.

Nä! Pelle, min katt, ligger på sängen och väntar på mej nu känns det som. Han ligger där och myser och det ser rätt så frestande ut! Så ska gå och hämta mitt täcke som ligger på soffan i vardagsrummet. Sen får man vell kolla lite på vänner! Kolla ju inte igår för att jag sov ju borta ;P

God natt! ha det bra så länge så synes vi i morgon!
PEACE & LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0