Ännu en vacker dag har passerat förbi!

Idag har det inte hänt något speciellt. Tråkigt men sant. Mer än att jag har fått lite mer klämm på mattematiken. Vi gick igenom lite av dom gammla nationella proven idag. Skulle igentligen suttit kvar i klassrummet och lyssnat på VG/MVG-tal men där gick gränsen. Jag får vell för fasiken klara av G först...
När jag kom hem så satte jag igång Svensson Svensson som pappa fick i födelsedags present igår. Det är bara för bra altså, men vänner tar ändå priset! ;)

Jag har facktiskt blivit lite inspererad av blondinbella av att gå på dieten Low Card - High Fat. Så idag till frukost åt jag ett äpple, sedan hade jag med mig sallad till skolan och när jag kom hem så skiva jag ner banan & äpple hälde i lite russin och havregryn i en skål med filmjölk, mycket gott! Sen nu ikväll har jag ätit några jordnötter. Men med det så vill jag poängtera att de är osaltade och jag får skala dom själv. 
Usch, var inne på en väder sida på internett precis. Det ser inte ut som att det ska bli så fint i helgen & nästa vecka, men man får vell alltid hoppas på det bästa!

Imorgon blir det en nästan helt vanlig skoldag. Svenskan går bort pga. att våran klassföreståndare ska ha barn och ska snart sluta så hon ska prata med oss i morgon. På kvällen sen ska jag hem till farmor & farfar för att pappa fyllde ju år igår och farfar i morgon så de ska ha kalas tillsammans, sen skulle vi nog fira farmor också iochmed att hon var på mallorca när hon fyllde år. Det kommer bli mycket trevligt iallafall, dricka gott & äta gott! (: 

PEACE & LOVE 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0