Bronx Zoo & The met


Besöker Bronx Zoo med Jacks (my hostkid) klass! :)






Förra veckan (torsdag) Var barnen lediga från skolan så jag & mina hostkids stack till The MET med deras kussiner, aunt & Grandma! (: Barnen var redan iväg på annat håll så jag körde och hämta grandma och sedan bytte vi till hennes bil och sedan körde vi 2 in till City, så glad att jag slapp köra, haha!




Central Park

Tyvärr så har jag inte tid att lägga upp fler bilder för att ska snart iväg till barnens skola för att idag ska 1-klassarna ha en Thanksgiving feast som jag ska gå på, wiiie!
Bilder från helgen kommer så snart jag har tid! (;


Kommentarer
Postat av: Lorena

kul att se dina bilder =)

2010-11-17 @ 13:22:19
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0