Womanizer

Just den låten har jag på hjärnan just nu.
Pheeeeew, vilken kväll altså. Gick ju in till grannen  igårkväll så tog jag med mig mamma mia. Det slutade med att vi såg den 2 ggr i sträck och somna inte förräns vid 5 tiden ungefär. Sen gick jag hem typ vid 11.40 för att jag behövde komma hem. Har precis duschat och klatt på mig kläderna jag ska servera i idag på rögle. Och jag avslutade precis min choklad youghurt så nu ska jag ta och bre mig en macka så jag är mätt tills ikväll. Sen ska jag bara sminka mig och fixa mig lite & sen drar jag. Skulle igentligen fått min plattång igår ju men pappa glömde att hämta ut mig så jag får den på måndag istället,
nej nu måste jag skynda mig så jag hinner med allt jag ska innan klockan blir 13.30

puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0