ny vecka, nya tag!

Men halllååå? Vart kom all denna energi och positivitet ifrån? Kanske bara för att jag ska börja plugga denna veckan? Jag har ju pluggat på distans nov & dec men det var inget för mig så kör på närundervisning istället. Känns bra att sätta sig i skolbänken igen och mjukstarta för att ska söka riktig utbildning till våren så jag kan börja till hösten! Hoppas verkligen att jag kommer komma in på någon skola & flytta! Men det får framtiden utvisa. Är det meningen att det ska bli mitt framtida jobb så kommer jag in. Fast ska inte tänka på det för mycket så man blir deppig. Mycket som kommer hända nu i vår. En skidresa och sen kommer en kompis och hälsar på kort efter det!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0