kvinnokarl

Tjeeeeena!! Nu är äntligen skolveckan slut, kul att ha något att göra nu och att se fram emot helgen för att innan hade jag fredag hela veckan. Men det är det ändring på nu och jag gillar´t! Ikväll ska jag hem till en god vän på maskerad kan man säga. Killarna ska klä ut sig till tjejer och kvinnorna till män, det kommer säkert bli hur kul som helst!
Sen jag fick reda på detta så har jag studerat lite på hur killar igentligen går klädda men de är ju typ samma plagg som brudar bara att killar är plattbröstade och har snopp. Så min insperation för kvällen har jag fått från Andreas Wijk, tycker han har riktigt snygg stil!



Men ska hålla ut och försöka vara kvinna så länge som möjligt idag så nu ska jag käka en ägga macka med kaffe och kolla på Gossip Gilr! (;

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på dig! Jag heter Vendela och har precis startat en blogg , det skulle vara jätte kul om du kunde kolla in den och kanske ge tips :)Vi kan följa varandra på bloglovin om du vill? KRAM http://vendelagranberg.spotlife.se

2012-01-30 @ 21:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0