Loreen

I lördags så fick jag verkligen upp ögonen för Loreen. Har hört någon låt på spotify men inte riktigt vetat vem bruden var. Hon har tydligen varit med i Idol och förra årets melodifestival. Bodde ju i New York förra året så man har inte så jätte mycket koll på vad som händer i Sverige. (fick även reda på att Dannys låt in the club som jag hört på radion också har varit med i Melodifestivalen, haha) Melodifestvialen är inget jag sitter bänkad framför Tv´n och kollar på med har jag inget annat för mig så kan jag kolla på det. I alla fall, jag tycker Loreen har en super fin röst och hon är seriöst en världsartist. Hoppas att någon inom musikbranschen förstår detta och försöker marknadsföra henne runt om i välden. Jag tror på Loreen iallafall och hoppas verkligen att hon släpper en skiva nu efter melodifestivalen! För sen i lördags så har jag lyssnat mer på henne och hon har ju bara 2 låtar så det börjar bli lite enformigt, haha!
Gooo Loreen!! (;


Kommentarer
Postat av: Hanna

haft en bra dag?:)

2012-02-08 @ 22:31:09
URL: http://hannawahlbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0