KL

Jag börja kolla på gossip girl typ i mitten på första säsongen och sen blev jag fast. Det dricks ju en hel del i den TV-serien och jag har varit förälskad i deras champagne glas sen första stund jag fick syn på dom. Har letat som en galning efter dom. Mamma har sett dom i stan (HBG) och nu har jag även hittat dom på internet. Vill verkligen ha dom men min ekonomi tillåter verkligen inte champagneglas för 1000:- st. just nu. MEEEEEN JAG VILL HAAAAAAA!! De är bara för snygga! Älskar designen av att de är så fyrkantiga på något vis. Synd att jag fyllde 20 förra året!! annars så hade detta stått högst upp på min lista, för att när man fyller jämt brukar man ju få lite mer exclusiva saker. Fast kan kanske skylla på att det är exclusivt att fylla 21 i usa!! (;


Kommentarer
Postat av: ewelina ♥ modell

Nyfiken vad det är som påverkar din vikt?

Läs mitt senaste inlägg!



KRAM!

http://lifebyewe.blogg.se

2012-02-15 @ 11:01:54
URL: http://lifebyewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0