Skallebank

Tjeeena!! Sitter i köket och fin skriver på min tenta.. Har även hunnit med 2 lektioner idag + håla där jag plugga och fick besök av bästa Emma!! :)
Någonting som jag fått dille på är flätor! För ett tag sen börja jag göra fiskbensflätor men idag har jag kört på en vanlig fläta som jag sedan lindar upp i en knut. Kommer bli perfekt en varm sommardag då man egentligen önska att man var skallig!!
Nu ska jag brygga lite kaffe och hoppas på att min skallebank (huvudvärk) försvinner. Orkar inte mer, har det inte gått över till helgen så får nog farbror doktorn ta en titt på min skalle!!


Kommentarer
Postat av: Din Älskade Syster <3

Alltid den minen :P

2012-04-13 @ 12:11:03
URL: http://prettytotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0