Spenatstuvning

Muuuuuums, vad jag längtat!! Spenatstuvning var en av mina favvis rätter sen jag var liten och det är nog fan det fortfarande! ;) har inte käkat det på ett år. Till spenaten blev det knaperstekt bacon och äggvita. Måste plocka bort gulan, för att hård äggula är något av det värsta som går att äta!!! Fast jag kan käka löskokt äggula, haha. Men om ni tänker efter så är det en jätte stor skillnad på smaken mellan hård och lös äggula. Oj, känner att detta spåra ut lite. Hej då! :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej! :) hittade din blogg nyss och ditt liv utomlands verkar vara awesome! Jag tar studenten nästa år och vill så gärna utomlands, helst new york. Har du ngt tips på hur man kan leva där utan att betala stora summor? Har varit inne på au pair men har ingen barnerfarenhet.. :( är det möjligt att t.ex. Hitta ngt billigt ställe man kan bo på och sedan bara dra iväg o söka jobb på ett cafe? Tänkte att du verkar ha lite koll :) mvh Rebecca

2011-10-19 @ 07:27:44
Postat av: Linnea

Va cool blogg :D

2011-10-19 @ 08:40:43
URL: http://smiilee.webblogg.se/
Postat av: Princess<3

fin blogg :)

2011-10-19 @ 09:20:00
URL: http://Princessie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0