Mot Landskrona!

Hej hej!!
Idag har jag faktiskt öppnat matteboken och börjat lite, inte illa om man heter Elin! ;)
Nu ska jag snart köra till Landskrona och möta upp Sandra som jag inte träffat på jätte länge! Hon har varit i los angeles och har säkert en massa smaskens att berätta!! ;D men först ska jag leta upp gps'en, har ingen lust att köra Skåne runt! Helsingborg is the shit! Eller nu ljuger jag, för det är ju new york. Men i Skåne är det HBG som gäller!! Jaja, skit samma!
Var ute och hämta posten innan, det är ju riktigt varmt ute :) så idag skippar jag jackan och har på mig min fete Michael Kors kofta istället och matchar det med min tvättbjörn istället för en fete halsduk, annars så blir det för stickat i min smak!
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0