Hej!!

Som ni märkt så har jag inte bloggat på ett bra tag. Antingen så hade jag ingen lust eller tid helt enkelt. Är hemma från New York nu sen ca 1½ månad sedan. Jag hade valet att stanna i ett år till. På ett sätt så var jag trög och inte tog det fast ändå så är det skönt att vara hemma och försöka fokusera på framtiden. Just nu är jag arbetslös och försöker få dagarna att gå. Har precis duschat och ska försöka ta tag i några saker nu. bl.a. söka jobb och ringa till någon sjukvård som kan ge mig min sista spruta för hepatit. tog ju 2 innan jag åkte till USA och nu måste jag ta den sista och tredje. Nej, nu är kaffet klart så nu ska jag sätta igång!


Jag i köpenhamn för några veckor sedan när jag var och hälsa på Maria! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0