Fullt upp!

Godermorgon!
har legat och snoozat sådär i en hamlvimme snart. Ska palla mig upp nu och köra in till stan & klippa mig! Min granne går 3dje året på gymnasiet och praktiserar var fredag så jag ska till henne idag, spännande! (; Håret ska bli kortare och ljusare, can't wait!! (;
Idag kommer jag att ha fullt upp! För att senare ska jag på anställnings intervju, hoppas det inte tar för lång tid! För att sen ska jag sitta på ett tåg i ca 3 timmar upp till Karlskrona.
So long, kanske hörs under dagen?


Funderar på en blandning av dessa frisyrerna. Beror på hur slitet håret är,
kanske till och med får raka av skiten?
Men gillar verkligen den frisyren jag hade för lite mer än ett år sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0