Bra dag!

Har haft en jätte trevlig eftermiddag med Sandra! Jag hitta till Landskrona och hem utan gps, har nog det som vana (sen new york) att ha med mig gps'en som säkerhet om jag skulle köra vilse. Det roligaste idag måste nog varit när jag och Sandra var inne på banken, där var packat så vi satte oss på barnavdelningen (där det fanns lego). Sandra snacka om LA, har ju också varit där så vet vad hon pratar om. Vi satt och diskutera Victoria's secret och deras utbud. Efter ett tag så skratta en äldre man till och gick där ifrån, haha! Undrar hur det måste ha sett ut, två brudar på 20 bast sitter på barnavdelningen, bygger lego medan vi diskuterar underkläder, hahaha!!

Nu är jag hemma igen. Har precis tappat upp ett glas vin och kollar på tv :)


Kommentarer
Postat av: Saandra

Super trevlig dag, du är guld värd :) (precis som nordeas lego)

2011-10-27 @ 22:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0