trött

Kan någon förklara för mig vad som händer? Har haft svårt att sova nu i några nätter, det är sjukt jobbigt när man vill sova och inte kan och sen är det precis som att någon från högre makter inte vill att jag ska somna. För att i natt när jag precis börja slumra till så har jag vaknat igen av ett ryck och sen har jag drömt en massa konstiga och äckliga drömmar. Mörkrädd som jag är så tände jag min lilla lampa och hade den tänd hela natten. För någon vecka sedan så vakna jag av ett ryck av att mamma sa (i drömmen då alltså) såg du tanten? och inatt så var det något med tanten igen. Undrar om där är någon tant i mitt rum? Det är sjukt jobbigt iallafall och denna morgonen så har jag varit och gjort ett ärende så nu är jag vaken. Ska försöka att vara så aktiv som möjligt hela dagen så jag kan sova i natt. Det är typ min högsta önskan just nu! Men nu ska jag iallafall kolla på The Notebook så jag kan utveckla mitt engelska arbete, ska jämföra boken med filmen. Fast tyckte inte det var så mycket skillnad så får väll se den igen och fräscha upp minnet. Tror jag såg den för ca ett halvår sedan med mina brudar i NY! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0