The Notebook

Hej hej!
Till min engelska kurs så har jag i uppgift att läsa en engelsk bok som blivit filmad. Tänkte först läsa the help (niceville) eller vad den heter på svenska? Fast de hade den inte på bibblan på engelska, bland alla böcker så hitta jag the Notebook. En underbar film döm jag har sett några ggr. Gillar bättre att se filmen först och läsa boken sen, så det passa ju perfekt!
Jag brukar inte läsa böcker i vanliga fall, jag läser magazines! Fast igår så läste jag en massa sidor innan jag skulle sova så jag blev mer trött och det blev jag! Kanske ska börja läsa fler böcker innan jag ska sova istället gör att kolla på filmer och serier på datan!;)
Nej om man skulle kolla på nya gossip girl avsnitt och börja dagen, det var ju ett tag sen jag såg det! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0