Måndag

Såja, nu har jag äntligen landat. Imorse kolla jag på efter tio ett mycket bra program idag. De tog upp om livmoderhalscancer vaccinet, funderar på att ta det. För att innan har de varit så många kriterier. Men ska fundera lite mer på det.
Har även hoppat ur pyjamasen. Kaffet är färdig bryggt och bu ska jag försöka komma någon stans på mitt engelska arbete, tänkte ju lämna in det i fredags men det sket ju sig. Har inte kunnat koncentrera mig när syrran varit hemma, vi har bara suttit och snackat skit när vi båda försökt att plugga men nu är jag hemma själv och hoppas på att inte bli distraherad av något. Skål!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Är lite smått avundsjuk på bilden i headern när du är inne på Central Perk från vänner =)

2011-11-14 @ 15:54:49
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0