KKTNY2

Äntligen! Kourtney & Kim Take New York är äntligen tillbaka med en ny säsong!! (Japp, har faktisk lärt mig att stava till det ordet nu efter många år!!!) Sen jag bodde i New York så har jag blivit helt obsessed with the Kardashians!! Har typ sett alla avsnitt nu. Allt ifrån Kepping up with the Kardashians, Kourt. and Khloé take Miami, Khloé and Lamar, Kim´s fairytale wedding and so on. Vet inte varför jag tycket det är så kul men det är väldigt underhållande iallafall. Jag gillar Kourtney best faktiskt! (: Kolla på säsongspremiären igår och jag kan säga att denna säsong kommer bli riktigt smaskig känner jag på mig av det man såg på vad som kommer att hända framöver! Älskar också att de är i NY, det bring back gamla minnen, saknar Manhattan som FAAAAAN!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0