helgen.

Hej!
Jag är fortfarande vid liv, lite haft iallafall. Känner att jag har åkt på en förskyldning! :( Vädret är lite lurigt, för att det ser jätte varmt och fint ut när man kollar ut genom fönstret men när man väl är där ute så är det svinkallt & så var det typ i helgen. Gick ju runder i city och frös, buhuu!! :( I söndags när vi kom hem till Pelham så stack vi hem till anna och kolla på film i hennes basement men de har typ ingen värme där så var ju helt ner kyld när jag körde där ifrån. Iallafall, har haft en bra helg! I fredags så körde jag, Maria & Anna till Cheesecake factory i white planins. Vi beställde 2 appetizers och dela på, vi blev typ proppmätta och sen beställde vi även 3 olika cheesecakes och dela på och vi klara inte ens att käka upp, men gott är det! (;
I lördags så stack vi till SOHO hade fått en inbjudan att PINK (victoria´s secret) fyllde 1 år så vi stack dit på party, haha! Nej men när man gick in i butiken fick man en party hatt och godis också lotta de ut present kort. Jag köpte en bikini underdel, wiiee! (: På kvällen när Anna & Maria dragit hem så satte jag mig på starbucks och plugga lite, måste bli klar med min college assignment.
I söndags så bestämde vi oss att gå på Museum of sex. Vi har varit i butiken några ggr. men nu bestämde vi oss för att se museet på rikitgt.


Maria hugger in på mango lime cheesecaken. De andra vi beställde var
cookie dough & carrot cheesecake, mumma!! (;


Pardeyleay inne & utanför PINK! (;


Den coola underdelen jag köpte. Överdelen fick jag av barnens kusin.
de brukar få begangnade kläder och de inte barnen vill ha får jag om det
passar, tyckte bikinin var rikitgt söt. Har letat efter en stickad & nu fick jag en,
hur perfect är inte det + att det är lite bling på, det står elin all over it! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0