torsdag

Hallo snyggingar!!
Har jag sagt att tiden bara rusar iväg? För att detta är fan helt sinnes, har inte ens tid att blogga längre typ. Kan inte fatta att det redan är fredag imorgon & helg, wiiiee!! Ska spenderas i City och bara chilla!! (;
Förra helgen så stack jag bara in på söndagen för att jobba lördag. Kyras mamma & moster var och hälsa på & Lisas mostrar så vi var ute och käka med dom och sen blev det lite shopping. Hitta en ur snygg bikini på victoira´s secret, fick ju ett presentkort av mamma och pappa i julklapp så det kom väl till pass!! (;



Köpte även en söt liten stickad väst inne på strawberry typ $10, värsta kapet!
Blev även en sväng inom forever 21, typ min favvis affär! (; där jag hitta örhängen & nagellack.

Denna veckan har det inte hänt något speciellt mer än att det har blivit kallare och snöat lite. Liksom för en vecka sedan var det ca 20 grader och sol, blir helt confused! Har mött upp med Maria och planerat vår resa till California. Jag håller på att försöka få tag på en massa priser på hyrbil. Här i USA så blir man behandlad som att man är 15 i sverige eller i Europe. För att här måste man ju vara 21 för att dricka och för att hyra bil så måste man betala en extra kostand på ca $20/dag om man är under 25. Blir helt galen altså! Men men, det är bara till att gilla läget! (;

Kommentarer
Postat av: Martina

Eller hur sjuka regler de har i USA. En kompis som var där förra året sa att det var totalt förbjudet att hyra bil om man var under 21. fast lagar och regler kring det där kanske skiljer sig delstater emellan.

2011-04-07 @ 17:07:15
URL: http://biluthyrning-i-uppsala.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0