OBS! Känsliga läsare varnas!

Jag och Kyra har länge snackat om att vi vill pierca oss så i fredags bestämde vi oss att vi skulle göra det på söndagen (27 feb.) Jag var lite velig men va fan!! Har tänkt på det länge, så varför inte göra det när jag har chansen. Vi stack till Love adorned som är en piercing & tauerings studio i NYC. Kyra pierca sin traugus (som jag redan har) & jag pierca mig i Rook. Det gjorde faktiskt inte så jätte ont och jag har inte så ont nu efteråt heller, så det blev mycket lyckat & mycket snyggt!!, wiiiee! (;
Lisa var min personliga fotograf, haha!  Så här kommer några bilder. Sitter du och käkar just nu, så ta en liten paus, haha! ;D 




Jag var helt cool lugn! (;


Det var lite obehagligt när nålen var i, för att den var tung..
Men när jag fick i piercingen så kändes det mycket bättre! (;

Så satans snyggt!! (;

Sen luncha vi på en uteservering, lycka!! Solen sken och vädret var underbart!
På kvällen stack vi hem till my place och kolla på oscarsgalan (:


Kommentarer
Postat av: Sari

Jättefint, vill oxå ha!:)

2011-03-07 @ 11:01:22
URL: http://reborn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0