Just go with it!


I söndags så stack jag, Anna & Laura till Cross county (:

Senare på kvällen joina även Lisa, så vi körde till New Roc och kolla på Just go with it med Jenn Aniston & Adam Sandler.


Detta är nog den roligaste filmen jag sett, ever! Skratta igenom hela filmen, haha!! Tveka inte gott folk, gå och se den! Anna som inte gillar Aniston så värst mycket tyckte den var super! Under veckan jag umgicks med Laura så kunde jag helt plötsligt börja skratta, Laura fråga vad är det? Så sa jag att jag tänkte på filmen, haha! Detta hände x-antal ggr. ;D Kollar ni på filmen så får ni se Jenn´s & Nicole Kidmans kroppar, waaaaoooow! + att filmen utspelar sig i Hawaii!!

Kommentarer
Postat av: joel

Hej Elin

Jag arbetar med en sajt som vill sprida kunskap om ökad säkerhet på datorn och personlig integritet på nätet. Detta är användbar kunskap för bloggare, som dig. Därför kan du hjälpa oss att hjälpa dig och andra, genom att länka våran sajt. För detta kommer du få två trisslotter som tack för hjälpen.



Tack på förhand

/ Joel

2011-03-01 @ 05:07:15
URL: http://mjukvara.se
Postat av: Sannie

När du var liten, vad ville du bli när du blir stor? :)

2011-03-01 @ 11:46:20
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: Nina

Hej! Jag heter Nina och söker en familj i New York området helst att vara au-pair i ett år med start slutet av juni detta året.



Är ditt år slut runt den tiden och om din familj söker en ny au-pair vore det jättekul om du kunde höra av dig till mig :)



[email protected]

2011-03-02 @ 22:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0