hej!

Sorrry guys! för dåligt bloggande.
Denna veckan har bara susat förbi, vart fan tog den vägen lixom? För en vecka sedan så körde jag och brudarna till Albany för att gå på "college". Måste ha tjänat ihop 6 creds innan man åker hem till sverige igen. Kan varmt rekomendera Silver Bay, riktigt soft! Inte så mycket ansträngning. ;P Det fula var att där var så många svenskar och jag är ju inte så van med att höra svenska längre så det blev helt knäppt. Hade iallafall en super helg!


Våren har verkligen kommit nu och hoppas för att stanna!! I fredags så var det nästan 20 grader, hur galet? Igår i City så hade jag bara blazer hela kvällen, love it!!

Ikväll så har jag babysuttit barnen. Vi drog till Bion och såg Rango, trode den skulle vara bra fast man blev typ lurad av trailern. Skämten var mer för vuxna faktiskt, men annars så var den vell helt ok. Det bästa med filmen var nog att den var så himmla bra gjord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0