försenat!

Okej, detta inlägget skrev jag i tisdags men har inte riktigt haft tid att ladda upp det för att denna veckan har varit crazy! Sommaren som au pair ser lite anorlunda ut då barnen är på camp på olika tider.

Denna helgen som precis varit har jag haft lång ledigt! I fredags åkte familjen till New Jersey men jag bestämde för att stanna hemma. Så under dagen stack jag till stranden med Kyra, hennes hostkids & host dad. Kyra var tvungen att jobba under kvällen så vi kolla på film at her place. I lördags så körde jag & kyra till Jones Beach, det var Awesome!! Riktigt fin strand med underbart vatten! Ingen tång & det var djupt rätt så fort. Jag och Kyra gick ut en bit och bada topless, love it! På kvällen var det dags för utgång. Det blev lyckat må jag säga! Var hemma runt 8 på morgonen. På söndagen så fick jag några timmars sömn. Jag körde och hämta upp kyra sen spela vi Mario och sen kolla vi på film. Senare på kvällen så stack vi och mötte upp de andra brudarna för att käka och sedan såg vi Bad teacher. En sak är säker, ska aldrig mer gå to the movies när jag är bakis. Slumra till för några minuter, haha!! ;D Filmen var sådär, en dussin-film.
I måndags (igår) Var det 4th of july! Vi tog tåget in till City och spendera dagen downtown och hängde litte i Washingtonsquare park. Gick även förbi "vänner lägenheten" Ville visa Kyra, för att hon har precis börjar kolla på vänner så var bara tvungen att visa henne, haha! :D På kvällen kolla vi på fyrvärkerierna, så vackert!!
Idag (tisdag) har jag börjat jobba igen.





Vackraste vyn ever! Hatar att sitta vid ratten vid detta tillfälle!


Har varit här några gånger nu! Den första gången var magisk & hade
gåshud, fast nu känns det som att titta på en helt vanlig byggnad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0