Nu börjar jag fatta!

För de som känner mig så vet de att jag är lite seeeeeg i min lille hjärna. Har inte riktigt fattat det som hänt i Norge men ju mer och mer jag läser om det så börjar jag förså att det verkligen hänt. (tog mig ett bra tag att uppfatta att jag var i New York, haha) Det är bara helt sjukt det som hänt, att de finns så hjärtelösa personer här i världen. Som förälder till denna man måste man ju känna sig helt mållös och tänka, vad gjorde jag för fel när jag uppfostra denna unge. Min hostmom läste lite om det som hänt i New York Times och var chockad över att de inte har avrättning i Norge och att livstids fängelsestraff är bara typ 25 år (eller vad det nu är).
Ännu en gång så är det helt sjukt det som hänt & jag skänker mina tankar åt alla drabbade!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0