Me and the City

Hellåå snyggingar!  Idag har det varit just the City and me! Har varit på jakt efter en carry-on men ingen lycka åt mig :( var även en sväng på macys när det kom en liten skvätt från himmeln. Mötte även upp med Lisa och hennes vänner ett slag. Sen stack jag och köpte mig en sallad och satte mig i central park. Skönt att sitta där på kvällen när solen håller på att gå ner. Nu ska jag traska ner till Grand central och ta tåget hem till Pelham & hoppas på att Lisa är på samma tåg. Imorgon är det ny jobbe vecka, inte många kvar nu! Den nya aupairen kommer runt den 20 augusti och den 25 flyger jag till Chicago, wihooooo! Men ska försöka njuta nu den sista tiden. Puss & kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0