I huvudet på Elin!

Hej hej!
Nu var vi bara 2 fåglar kvar som moraträsk sjunger i en av deras sånger. Vi har varit 5 brudar sen september till slutet på maj då Anna åkte. I slutet på juli åkte Maria och i tisdags åkte Kyra, nu är det bara jag och Lisa kvar. Lisa åker troligen den 31 agusti & jag den 4 september så vi åker nästan samtidigt. Har träffat en massa nya tjejer fast inget är längre det samma. Jag har 7 veckor kvar och tiden bara rusar iväg just nu på både gått och ont! I enjoy my time here alot but I just want to move on with my life. Ska troligen plugga när jag kommer tillbaka till sverige. Saknar mina brudar sååå!!
Jag måste erkänna att jag har hemlängtan, typ fösta gången på 9-10 månader. Tror att det är bara för att jag vet att jag bara har några veckor kvar & att det inte är detsamma utan mina girls. Hade jag tex. stannat några månader till så hade jag säkert inte haft hemlängtan. Men har jag klarat vara här i snart 11 månader så klarar jag fan en månad till!! (;
Har blivit en hel del festande de senaste veckorna fast de 2 kommande veckorna blir det nog lugge. Ska till Jones beach på lördag och sen ska jag jobba på kvällen & nästa vecka drar jag nog iväg med min familj norrut, de har hyrt ett hus med några vänner. Ursäkta att jag säger det igen men nu när mina girls har lämnat mig så umgås jag mer med familjen, haha! (; Mina vänner har verkligen gjort mitt år här bätte än vad jag kunde föreställa mig!!



Newyears
Jag, Lisa, Anna, Maria & Kyra <3

Min & Annas födelsedags present
suprise party på Manhattan (typ som en möhippa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0