gjorde en elin

Igårkväll visste jag inte vart jag skulle ta vägen! Min farmor fyller år den 22 januari så jag har skickat henne ett födelsedagskort på posten. En sak som jag har problem med är att komma ihåg när mina vänner fyller år. Jag vet att min bästa vän Emma fyller år i början på året runt 20 någonting. Så jag gick fort in på fejjan och kolla, där stod den 21 och jag fick panik så jag skynda mig till Target för att köpa henne ett födelsedags kort men igår när jag gick in och kolla på facebook igen så stod det den 21 fabruari. Så pinsamt!! hahaha! För skicka kortet i onsdags! Fast jag tror nog inte att hon blir så förvånad för att detta är verkligen att göra en Elin, en riktig tabbe!! Man kan inget annat än att skratta åt det!! ;D


Sista bilden vi tog tillsammans innan jag åkte, buhuu!! Miss u <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja jag har också lite problem med et där med födelsedagar =)

2011-01-21 @ 21:10:05
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0