iPod Touch 4th generation

För en vecka sedan köpte jag ju min iPod touch 4th generation, pheew det var långt men rätt ska vara rätt! ;P Skälet till att jag köpte den var för att jag inte kunde köpa iphonen för att den är låst och vill jag ha en olåst så är den redan jail-breakad, or whatever! Och sen den är så bra för där är wifi & en massa apps, wihoo! Och i city är där typ uppkoppling nästan överallt. Det sista men inte minsta skälet att jag köpte denna är för att jag vill ha spotify för att slippa tramsa runder och kopiera från youtube där man måste leta i 100 år för att hitta en bra låt med bra kvalle också är det ändå bara skit. Sen jag kom till USA så fungerar inte mitt spotify så jag har tattat mammas, för att hon har premium. Men ska skaffa mitt eget account snart! Liksom har man råd att köpa en iPod så har man säkert råd med premium 99:-/månad. Hade med mig min iPod på gymmet idag och lyssna på spotify och nu kommer det bästa, de har wifi där så jag kan bara söka på lady gaga och lyssna på alla hennes album eller någon annan artist, wihooo!! Fick även hem mitt skal i helgen som jag beställt från amazon och idag köpte jag sånt skydd för skärmen, men det är skit svårt att sätta på. Efter en halvtimme gav jag upp så nu har jag fullt med luftbubblor, men skit samma!! Huvudsaken är att det skyddar, haha!

Kommentarer
Postat av: Leandersonja

I want to say - thank you for this!

2012-07-09 @ 10:16:07
URL: http://leandersonja.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0