Måndag

Då var det måndag igen! Hade en super mysig eftermiddag/kväll med Emma igår. Jag handla in de sista julklapparna!! Efter det bjöd jag hem Emma på mat och ett glas vin och sen kolla vi på Hundtricket, älskar den filmen,haha!! :D Nu har jag packat väskan och håller på att brygga kaffe. Ska köra upp till syrran till Karlskrona idag och stanna tills onsdag. Hon behövde ha upp några grejer så man får ju ställa upp. + att vi måste packa in en massa julklappar, thihihi!! (; Färden kommer ta ca 3 timmar och jag ska sitta själv i en bil så Lady Gaga får hålla mig sälskap! (; Så ser ni en bil som pumpar Lady Gaga på skånes vägar idag, så kan de vara jag!! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0