kl 7.00

Idag var jag uppe kl 7 på morgonen! jag som vanligtvis går upp vid 9, viste inte ens att det var så mörk om mornarna, och det skrämmer mig. I nästan hela mitt liv har man vaknat som en normal människa och gått till jobb/arbete men livet är annorlunda nu och jag hatar det! kl 8 traska jag iväg till en SYO och skrev in mig på fler kurser fast på dagtid, det med distans är nog inte riktigt min grej? ;P Och denna gången blev det med lite roligare ämnen som jag kan ha mycket nytta av i framtiden! Vill bara söka in på en skola, få ett svar att jag kommit in, söka boende i en annan stad och börja ännu ett nytt kapitel i mitt liv. Vill att tiden ska gå snabbare och rulla på som jag vill. Ni fattar inte hur sugen jag är på att flytta och börja plugga! Önskar mig bara en massa inredningsprylar i julklapp, som kökshanddukar och annat sånt, wihooo!! Somna på soffan igen när jag kom hem, haha! Nu är jag frusen och ska koka mig en massa kaffe, har en massa jag ska hinna med nu. Bäst att göra en todo list!!


Jag bara ääääälskar hoodisarna från Victoria´s Secret! de har den perfekta luvan, stor & luftig.
Har två stycken från Pink, när jag kommer till USA nästa gång så ska jag nog skaffa mig en till! ;P
Älskar att gå med hoodies för att här hemma är det rätt så kallt så det hjälper mig att hålla värmen!(;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0