Inramad

Igår hade jag att göra en massa! Var ju och köpte min skidhjälm och var en runda på Ikea. När jag kom hem så börja jag på mitt fotoalbum som jag ska skicka till min familj i USA i julklapp.
Jag har länge varit på jakt efter en ram men alltid glömt att skriva upp måttet men igår hade jag måttet med mig och hitta en bra och billig ram på Ikea. Det jag skulle rama in var en poster jag fick för nästan ett år sen när jag var på Grand central och fick hålla en riktig Oscar, lycka!!! Den är riktigt stor, 100 x 68 cm. Ska hänga upp den sen när jag målat om på mitt rum! :)

Idag har jag legat och dragit mig i sängen, så nu blir det kaffe och sen em massa plugg och förhoppningsvis så får jag iväg albumet idag! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0