Water

Tjenixen!
Redan onsdag & det gillas skarpt! (; Idag har jag verkligen lust att gymma, har inte varit där på 1 vecka, men jag har ont i huvudet så det är kanske inte världens bästa idé. Tror att jag dricker för lite för att här smakar kranvattnet klor, blööö! Det är inte farligt att dricka men jag tror nog inte att det är det bästa. För att i Lisas familj så har dom en kanna som de destilerar vattnet i och i filtret så stannar små svarta stenar eller vad det är. Typ alla mina vänner har så att dom har en vattenautomat i frysen eller i kylen. Men ska nog se om jag kan införskaffa en sån som Lisa har för att annars så kommer jag ju att torka ut. Jag vill inte dricka så mycket annat heller som cola, icetee or lemonade som är fullt med socker i! Saknar svenskt gott hederligt kranvatten! (;




typ en sånhär. Tror nog att jag kan hitta en billigt på amazon! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0