getting better!

Hellooo snyggingar!!
De första dagarna har verkligen varit jätte jobbiga! Men nu när jetlaggen börjar försvinna och man börjar känna familjen mer så är allt helt OK. Känner verkligen att jag hamnat rätt. Kommer inte riktigt ihåg vad jag skrev om sist men jag har iallafall kört för andra gången idag. Ville se vart barnen går i skolan så jag min hostmum & barnen körde till skolan. Det som jag lagt märke till är att när man kommer in på en ny väg så vet man inte hastigheten, men antingen så är det 25 eller 30 mph, you do the math!! :D Fast det som är så bra med dessa bilarna är att man kan se hastigheten i både mph & kmh. Jag har fått en egen GPS som jag ska använda nu i början, min hostdad visa mig nästan precis om hur den fungerar. Den fungera nästan precis som den vi har där hemma så det är ju skönt. Familjen har en stor bil som jag ska köra med barnen i och sen på helgerna ska jag köra en blå skit snygg honda, wihoo! (;
Jag försöker att skriva dagbok på datorn varje dag faktiskt, kan vara kul att blicka tillbaka på sen, om några månader, eller om några år.
Just det igår var vi hemma hos barnens mormor, hon var verkligen jätte snäll!! Vi käka där på kvällen, hon berätta att hon hade rest typ överallt i hela världen, hur coolt? Hon hade till och med varit i Sverige. När vi skulle käka så skåla hon för mig, how sweeet?!
Har tagit en massa bilder från när vi var i NYC, kan inte lägga upp alla men här kommer några iallafall! (:



Fick 20 min på times square, köpte 2 korvar,
fast dom hemma i sverigeär sååå mycket godare!! (;

well, internet vill inte riktigt sammarbeta med mig just nu, så fler bilder kommer sen!!
Ce YA!! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0