To much!

Heeeej!!
Har verkligen haft fullt upp i dagarna så har inte kunnat blogga. Igår kom min hostmamma & den minsta tjejen jag ska ta hand om och hämta mig på hotellet i New Jersey. Vi körde hem, jag packa upp & sen körde vi till en pool där vi bada & hade kul. På kvällen träffa jag de andra 2 barnen + min hostdad. På kvällen kom även en Au pair som bor i närheten och hälsa på, hon kom i Juli så har varit här i typ 2 månader, hon var jätte söt och snäll så ska träffa henne nästa helg.

Idag var min Area Director här, en kontaktperson i området. När vi kom upp på mitt rum och fråga hur jag mådde så bara bröt jag ihop och börja gråta. Detta är verkligen en stor omställning att flytta till ett annat land till en helt främmande familj och ta hand om deras barn. Okej jag har valt det själv, men just nu är jag bara så trött, förkyld och så mycket information på samma gång. Prata även med min värdmamma idag, hon fråga hur det var så sa jag samma som jag sa till min Area Director. Hon förstod mig men hon vill att jag ska ha läget under kontroll för att på tisdag är jag själv med barnen.
Jag nästan precis gråtit och pratat av mig med mamma & pappa, skönt!
Nu ska jag vila lite och sen ta en tur med min värdmammas cykel i området. LOVE ELIN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0