Shopping

I förgår hade jag en tuff dag! Barnen skulle hit och dit till sina fotbollsträningar och sen kom föräldrarna hem sent. Så igår bestämde jag mig för att köra till Westchester mall för att shoppa lite. Ska iväg i helgen till min hostdads föräldrahem som han delar med sina syskon och hyr ut. Tror att det är i New Jersey vid havet. Varje år så har familjen ett race för att hedra deras pappa. Tycker det är jätte fint och vill träffa min hostdads syskon så har bestämt mig för att följa med. I alla fall så behövde jag lite grejer som t.ex. ett par nya långa pyjamasbyxor, har bara korta shorts och sover i nu, men det är rätt så kallt på mitt rum så.. Jag gick in på Victoria Secret och shoppa loss!! Man fick 5 trosor för $25 hur billigt är inte det? Köpte även en BH, pyjamasbyxor och ett linne!! (:
Jag var även ute efter ett vitt linne i och med att jag glömde mitt hemma i sverige, måste ha ett linne att ha under vissa tröjor ;P Så det hitta jag i en annan affär. När jag körde hem så körde jag inom Marshall som är en affär med märkes skor & väskor till ett mycket bra pris, det är typ en outlet. Jag hade kollat ut en Tommy Hilfiger väska igår för endast $29 fast med tax och sånt shiieet så kosta den $32 tror jag! När jag kom till kassan så var jag tvungen att fråga om den var äkta och kassörskan bara ja & jag bara OMG!!!
Min hostmum fyller år idag så ska se om där finns en till kvar som hon ska få av mig i födelsedagspresent! (:




Waaaaooooowwww!! (;
Hittade först en i beige och brun fast när jag kolla runder lite till så fann jag den i lila,
mycket snyggare + att den matchar min lila Tommy Hilfiger plånbörs! (;

Storlek XL men jag gilla volangen längst ner ;P

I got the big bag!!



Söta, huh?! (;


Kommentarer
Postat av: Selina

Sjukt billigt ju!!

Oh vad jag längtar efter att få åka till USA!!!!

Hur tycker du att landet är?



//Love Selina

2010-09-23 @ 11:45:25
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0