Marshall

För några dagar sedan gick jag in i en butik som heter Marshall. Det är en kedja som säljer märkes skor & väskor m.m. till ett mycket bra pris! Det var där jag fann min Tommy Hilfiger väska för $29 + tax, här i USA får man räkna med att det kan kosta lite mer än vad som står på prislappen för att man betalar olika mycket skatt i de olika staterna. Skit samma! Dit jag vill komma är att det är en mycket bra affär och jag kommer bli typ stammis där inne. De säljer Steve Madden klackar för $50 you do the math! Ska även köpa mina vinterskor där inne. De har jätte söta skor som heter bear paw, typ som uggs, jätte söta är dom! (: Denna veckan får de in nya converse (fråga i fredags;P) så ska nog sticka dit på onsdag eller nått? I fredags när jag köpte en lika dan Tommy väska till min Host mum så haffa jag 6 par betsey johnson strumpor. för typ $6 eller nått, LOVE IT!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0